آب کردن شکم در 6 هفته

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 15 تير 1396 در ساعت 15 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از دغدغه های مردم، امروزه رهایی از چاقی مفرط است که به دنبال آن بیماری های بسیاری را به همراه دارد، ما در اینجا به از بین بردن چربی های شکم به مدت 6 هفته می پردازیم، توصیه های تغذیه ای و رژیم سالم برای شادابی روح و سلامت جسم بسیار مفید می باشد.

اگر به زیبایی تناسب اندام خود اهمیت می دهید شما می توانید ظرف مدت 6 هفته چربی های شکم خود را آب کنید، به منظور این امر باید اصولی را رعایت کنید که در ادامه ی مطلب به آنها میپردازیم ، از همین فردا شروع کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

بیشتر مردم بر این باورند برای آب کردن چربی های شکم و پهلو باید ورزش های همان نواحی را انجام دهند اما این یک باور غلط است، باید بدانید شما میتوانید با تمرینات دیگری همچون پیاده روی تند، دویدن، تردمیل یا دوچرخه ثابت و انجام تمرینات هوازی از شر چربی های شکم و پهلو خلاص شوید.

رژیم غذایی:

شاید برای شما هم شنیدن اسم رژیم سخت به نظر برسد اما منظور از رژیم نخوردن نیست بلکه در اصل رژیم یعنی درست خوردن، در برنامه 6 هفته ای با استفاده از ورزش به آب کردن شکم می پردازیم از این رو نیازی به رژیم سخت نمی باشد.

فقط کافی است موارد زیر را رعایت کنید:

در هنگام گرسنگی بیشتر از میوه و سبزیجات استفاده کنید، در اینمدت سرخ کردنی را کنار بگذارید، مصرف مواد نشاسته ای مانند:نان، سیب زمینی، برنج و... را به حداقل برسانید و بجای آن مصرف آب را به حداکثر رسانده و از مصرف مواد قندی مصنوعی چون شکلات، قند، آب نبات بپرهیزید.

انجام ورزش های هوازی:

ورزش های هوازی علاوه بر اینکه برای سلامت قلبو عروق مفید هستند برای از بین بردن چربی ها هم موثر می باشند، در این برنامه شما حداقل هفته ای 5 روز به مدت یک ساعت باید به انجام ورزش های هوازی بپردازید.

کافی است ابتدا از روزی 15 دقیقه شروع کرده و هر یک تا دو روز یکبار زمان آن را 5 تا 10 دقیقه افزایش داده در نتیجه به روزی یک ساعت برسید.به منظور چربی سوزی از تمام ورزش های هوازی در طول این 6 هفته استفاده می کنیم اما باز هم تاکید می کنیم که برای نتیجه چربی سوزی بهتر از پیاده روی خیلی تند، دویدن آرام، تردمیل و دوچرخه ثابت استفاده کنید.

به انجام تمرینات شکمی بپردازید:

با رژیم غذایی و انجام ورزش های هوازی چربی های شکم آب می شوند و عضلات فرم زیبایی می گیرند، هنگامی که چربی های شکم آب ازبین می روند عضلات آن فرم گرفته که بنام عضلات 6 تیکه نام دارند، بنابراین برای شکل گیری و زیبا شدن این عضلات در هفته 4 مرتبه و در هر نوبت تمریناتی نظیر درازو نشست، بالا آوردن پاها در حالت خوابیده و پا دوچرخه را انجام دهید.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :