تردمیل بدون موتور را بهتر بشناسید

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 6 دی 1395 در ساعت 16 : 58 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

با توجه به نظر کارشناسان تردمیل های بدون موتور نیز باعث کاهش وزن می شود . با بهره از این تردمیل ها همچنین می توان در منزل به تمرین کردن و پیاده روی و دویدن بر روی تردمیل بپردازید . مقدار سوزاندن کالری در تردمیل های بدون موتور به مراتب بیشتر از نوع موتور دار آن است زیرا کاربران باید با استفاده از نیروی وزن و خود تسمه دستگاه را به حرکت در آورند که ایبن عمل نیاز به کالری بیشتری دارد . این تردمیل های بدون موتور خیلی خسته کننده تر از مدل موتور دار آن است زیرا کاربر بعد از مدتی به دلیل خستگی ناشی از تمرین زودتر ورزش را رها می کند.

انجام این ورزش به آب کردن چربی های شکم کمک زیادی می کند.بعلاوه استفاده از تردمیل بدون موتور یک ورزش قدرتی تمام عیار برای پاهای شما می باشد، اما شرایط انجام انواع دیگر تمرینات با استفاده از این دستگاه وجود ندارد و شما صرفاً می توانید بر روی پاهای خود تمرکز کنید.

قیمت تردمیل های بدون موتور بسیار ارزانتر از تردمیل های موتور دار می باشد و به دلیل عدم نیاز به برق از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است.جابجایی و حمل این تردمیل ها نیز به سادگی صورت می گیرد.

البته این مدل از تردمیل ها فاقد بسیاری از ویژگی های مثبت تردمیل های برقی هستند که از جمله آن می توان به عدم امکان تنظیم شیب برقی و دکمه تنظیم سرعت،نبود دکمه توقف اضطراری و صفحه نمایش برای نشان دادن سرعت، مسافت، ضربان قلب، کالری مصرفی و زمان اشاره کرد.
شما برای توقف ناگهانی بر روی تردمیل های بدون موتور باید ابتدا سرعت خود را کم کرده،دسته های تردمیل را نگه دارید سپس با مهارت از روی دستگاه به پایین بپرید و مراقب باشید تا تعادل خود را از دست ندهید.

استفاده از شیب تردمیل برای برخی از افراد بسیار مهم است، بنابراین به این اشخاص توصیه می گردد تا برای استفاده خود تردمیل های موتور دار با امکان تنظیم شیب برقی خریداری نمایند.به این ترتیب برخلاف تردمیل های بدون موتور امکان تنظیم شیب در این مدل به آسانی صورت می گیرد و استفاده از آن راحتتر می باشد. همچنین اکثر تردمیل های برقی دارای کلید قفل کودک هستند که وجود آن برای افرادی که در منزل خود کودک دارند بسیار مفید و ضروری ست.

اگر شما برنامه خود را به گونه ای تنطیم کنید که حدود یک ساعت در روز با استفاده از تردمیل در هریک از انواع موتور دار یا بدون موتور تمرین کنید(درصورتیکه انجام آن در یک مرحله دشوار است می توانید در دو مرحله یا بیشتر انجام دهید) پس از مدتی متوجه کاهش وزن چشمگیری در خود می شوید که این انگیزه شما را در ادامه دادن تمرینات بالا می برد.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :