لاغری با تردمیل

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 30 مرداد 1396 در ساعت 20 : 44 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ورزش کردن با انگیزه و هدف های بسیاری انجام می شود که اغلب برای بدست آوردن یا ارتقای سلامتی می باشد. با ماشینی شدن تمام کارهای روزمره ما میزان فعالیت ها کم شده است و با بالا رفتن وزن افراد تمایل آنها نیز برای انجام دادن ورزش نیز کاهش پیدا کرده است.اما برای اینکه بتوانیم سلامت خود را ارتقا دهیم و از تناسب اندام خوبی نیز بهره مند شویم، باید شیوه زندگی خود را تغییر دهیم و در حقیقت آن را بهبود ببخشیم. برای اینکه افراد با تمام درگیری ها و مشغله های روزانه خود بتوانند به فکر سلامتی و ورزش روزانه خود نیز باشند، طراحان و تولیدکنندگان وسایل ورزشی دستگاه های خانگی مفید زیادی را تولید کرده اند که دستگاه تردمیل یکی از محبوب ترین آنهاست.

تردمیل یکی از موثرترین و بهترین دستگاههای ورزشی خانگی شناخته شده است که با خواندن این مقاله تا حدودی می توانید با روش های سوزاندن چربی و کالری آشنا شوید و از آنها استفاده کنید. تردمیل دستگاهی است که با استفاده از آن به سادگی می توانید با تغییر سرعت و شیب دستگاه با سرعت به اهداف خود نزدیک شوید و حتی سلامتیتان را به آسانی ارتقا دهید.اضافه کردن سرعت تردمیل در زمان های مشخص و حساب شده به بدن کمک ورزشکار می کند تا چربی های اضافی بدن ورزشکار به آسانی انجام شود و انجام دادن ورزش برای او لذت بخش باشد.

به مدت 5 دقیقه روی تردمیل به آهستگی راه بروید تا بدنتان در اصطلاح گرم شود و بعد از آن پیاده روی اصلیتان را شروع کنید. فراموش نکنید که اگر تا به حال با تردمیل ورزش نکرده اید و تازه کار محسوب می شوید به بدنتان فشار وارد نکنید و آرام آرام مدت زمان ورزشتان را ارتقا دهید.بهتر است در هنگامی که با تردمیل ورزش می کنید بدن خود را دچار چالش کنید، یعنی 5 دقیقه بدوید و بعد از آن به مدت 10 دقیقه راه بروید و مجددا 5 دقیقه بدوید تا بیشتر کالری بسوزانید و لاغر شوید.

فراموش نکنید که افزایش شیب تردمیل برای شما موقعیتی مانند بالا رفتن از تپه یا کوه را به وجود می آورد و باعث میشود تا شما کالری بیشتری بسوزانید و بیشتر لاغر شوید. شما میتوانید به مدت 3 دقیقه بر روی سطح صاف تردمیل راه بروید و سپس هر 3 دقیقه یکبار شیب تردمیلتان را افزایش دهید.شیب دستگاهتان که به 4 درصد رسید به همان روش شروع آن را به آهستگی کم کنید تا به شیب 1 درصد برسید و بعد از رسیدن به حالت اولیه به مدت 5 دقیقه در حالت عادی و صاف راه بروید.

تردمیل های امروزی دارای ویژگی های خاصی هستند و به قابلیت های زیادی مجهز شده اند، اطلاع از ضربان قلب یکی از همین ویژگی هاست که میتواند کاربر را به خوبی از وضعیت قلب و حال عمومی خود مطلع کند و او با اطلاع از وضعیت بدنی اش تمرینات ورزشی را که طراحی کرده است، انجام دهد و از ورزش کردن لذت ببرد. با اطلاع از وضعیت بدن خود می توانید شدت و فشار تمرین خود را که معمولا شامل حرکات مختلفی می باشد را مشخص کنید و به راحتی سطح تمرینات خود را که برای چربی سوزی موثرتر خواهد بود را انتخاب و تمرینات خوبی را طراحی کنید.

به یاد داشته باشید که زمان استفاده از تردمیل دسته های آن را رها کنید تا به بدن شما فشار بیشتری وارد شود و بدنتان مجبور شود تا فعالیت بیشتری داشته باشد. با انجام دادن این کار می توانید بیشتر و سریعتر به هدفتان دست پیدا کرده و در صورت نیاز در سرعت های بالا از این دسته ها استفاده کنید تا دچار مشکلی نشوید.برای اینکه بتوانید از انجام دادن ورزشتان نتیجه بهتری بگیرید، بهتر است تمرینات خود را هر هفته و به صورت مستمر انجام دهید. فقط فراموش نکنید که تمریناتتان را برای مدت زمان طولانی تکرار نکنید و به صورت دوره ای این تمرینات را عوض کنید.

همان طور که میدانید بعد از مدتی بدن به رویه ای که بر روی آن انجام می شود، عادت می کند و دیگر واکنشی از خود نشان نمی دهد و برای اینکه بدن را مرتبا مجبور به فعالیت کنیم، ناچار هستیم تا عادت ورزشیمان را هر از چند گاهی تغییر دهیم و آن را دچار چالش کنیم تا با انجام دادن ورزش چربی سوزی خوبی در بدن ما اتفاق بیفتد. فراموش نکنید که برای رسیدن به نتیجه نهایی و هدف مطلوب خود به هیچ عنوان به صورت طولانی و با سرعت بالا ورزش نکنید، زیرا باعث کاهش وزن و لاغری که نمی شود هیچ، بلکه باعث صدمه دیدن ماهیچه ها و سایر اندام های بدن شما نیز می شود.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :